Metody utraty wagi

odchudzanie-jak-schudnąć--

Czy uważasz, że najlepszym sposobem na schudnięcie jest uprawianie aerobiku? Tak bardzo się mylisz! Kilka badań wykazało, że trening o wysokiej intensywności jest znacznie bardziej skuteczny niż aerobik, aby schudnąć.

Spróbuj kropel, które pomogą Ci szybko schudnąć: Harmonica Linea. Mają one naturalny i mocny skład, który może kształtować ciało.

Kilka badań porównujących intensywne zajęcia z aerobikiem wykazało, że te pierwsze lepiej sprzyjają utracie wagi niż te drugie. Aby zrozumieć powyższe, dobrze byłoby dokładnie zrozumieć czym są zajęcia aerobowe i zajęcia o wysokiej intensywności.

Czym jest aerobik?

Pod pojęciem aerobiku rozumiemy te czynności ruchowe, które wykonywane są przy niewielkim wpływie krążeniowym, ze stałą intensywnością, dzięki czemu można je wykonywać przez kilka minut. Aby kwalifikować się do aerobiku, takie ćwiczenie musi wykorzystywać tlen do wytworzenia niezbędnej energii. Wraz ze wzrostem intensywności, ilość tlenu staje się coraz mniejsza, a organizm zaczyna używać “systemów beztlenowych” do produkcji energii, której potrzebuje, zwiększając produkcję “mleczanu”.

Aby zdefiniować ćwiczenie aerobowe, należy zmierzyć jego intensywność, aby ocenić, czy organizm nie gromadzi kwasu mlekowego, w rzeczywistości za aktywność aerobową uważa się tę wykonywaną poniżej danego tętna. Z kolei aktywność o wysokiej intensywności może być prowadzona przy użyciu ćwiczeń “musculature”, czyli takich, które powodują, że tętno przekracza wspomniany powyżej próg mleczanowy.

Siłownia do utraty wagi

I tak, jeśli celem treningu jest utrata masy ciała i jednocześnie rozwój dobrej masy mięśniowej, to program treningowy w celu utraty wagi i tonu powinien być ustawiony i realizowany w średnim lub długim okresie czasu.

Wśród ćwiczeń w programie szkolenia wyszczuplającego i tonizującego znajdują się te wymienione poniżej, które powinny być powtarzane w miarę możliwości w sześciu seriach.

Pasy boczne z hantlem X 14, Squat X 12, Ławka płaska z hantlem X 14, Calf Machine X 14, Pulley Low X 14 , Sit-up X 14 powtórzeń;

W wersji bardziej wymagającej, ćwiczenia na nogi, brzuch i ramiona z bardzo krótkimi przerwami i wysokim tętnem, w tym przypadku należy powtórzyć dla dwóch serii. Co tydzień program treningu siłowni do utraty wagi i tonu będzie realizowany ze zwiększeniem, z dwóch serii do 3 serii, a następnie 4 i tak dalej.

Joga w celu utraty wagi

odchudzanie-jak-schudnąć--

Jeśli szukasz skutecznego, ale alternatywnego sposobu na utratę wagi Joga może być naprawdę dla Ciebie. W ostatniej dekadzie joga rozpowszechniła się na szeroką skalę ze względu na niezliczone korzyści, jakie oferuje, z których najważniejsze to łagodzenie stresu, zmniejszenie bólu pleców, uelastycznienie naszego ciała, a co za tym idzie, pomoc w utracie wagi. Joga jest naprawdę skutecznym sposobem na schudnięcie, niektóre z jej pozycji są naprawdę skuteczne w pomaganiu w pozbyciu się nadmiaru wagi.

Joga, w przeciwieństwie jednak do większości innych zajęć, które są zwykle praktykowane, aby spróbować schudnąć, ponieważ ta dyscyplina, oprócz pracy na ciało, działa również na umysł i to właśnie to pozwala na osiągnięcie właściwej równowagi psychofizycznej, która pozwala na aktywizację procesów odchudzania.
Głównymi przyczynami odkładania się masy ciała są osiadanie i niewielki ruch, czyli aspekty, którym dyscyplina ta stara się przeciwdziałać. Dzięki jodze ciało budzi się, odzyskuje naturalną równowagę, a także odchudza się, jeśli samo ciało odczuwa taką potrzebę. Innym bardzo ważnym aspektem Jogi, który pomaga rozwiązać problemy nadwagi jest to, że zapewnia zdrową dietę, a następnie masz tendencję do uczenia się jeść więcej naturalnego jedzenia unikając ekscesów.

5 pozycji jogi w celu utraty wagi

Pozycje jogi są liczne i wszystkie korzystne. Niektóre z nich są szczególnie przydatne dla abdominali, inne dla równowagi, a jeszcze inne są ukierunkowane na utratę wagi:

  • Uttanasana: w tej pozycji pochylasz się do przodu w pozycji stojącej, co pozwala na rozciągnięcie mięśni pleców ciała. Podczas ćwiczenia brzuch musi być uciśnięty, a cały obszar znajduje swoją równowagę. Na początku może to być trudne, w tym przypadku warto zgiąć kolana próbując je z czasem wyprostować. Nie trzeba naciskać zbyt mocno, aby uniknąć rozciągania mięśni pleców nóg.
  • Bhujangasana: inaczej znana jako “pozycja kobry”, polega na otwarciu klatki piersiowej i ramion. Podczas wykonywania tej pozycji nie należy pozwolić, aby ramiona się wyginały, trzymając je otwarte tak daleko od uszu, jak to tylko możliwe. Ta pozycja jest podstawą do wykonywania wszystkich zakrętów wstecznych przewidzianych w praktyce jogi.
  • Trikonasana: rodzaj zginania bocznego bardzo korzystny nie tylko do utraty wagi, ale także do rozwiązywania problemów z równowagą w najczęstszych problemach kręgosłupa, które często powodują bóle pleców. Dzięki temu ćwiczeniu można zrównoważyć obie strony, wyszczuplając i tonizując boczne partie ciała. Znacznie wzmacnia też nogi.
  • Paripurna Navasana: Ta pozycja jest korzystna dla całej okolicy brzucha. Dla nowicjuszy jogi pozycja ta może być naprawdę męcząca, ale jeśli jest wykonywana konsekwentnie, staje się coraz łatwiejsza. Możesz, jeśli chcesz, poćwiczyć wersję “uproszczoną” poprzez lekkie zgięcie kolan.
  • Parivrtta Sukhasana: rodzaj skręcania, które należy wykonywać siedząc ze skrzyżowanymi nogami. W pozycji Sukhasana, połóż rękę na przeciwległym kolanie i wykonaj “skręt”. Ważne jest jednak, aby trzymać kręgosłup prosto. Dzięki tym ćwiczeniom można aktywować boczne mięśnie brzucha, które rzadko są stymulowane w codziennym życiu. Ćwiczenie to pozwala na usprawnienie dotkniętych obszarów i nadanie im tonu w sposób znaczący i stopniowy w miarę doskonalenia samego ćwiczenia.

Produkty, które pomogą Ci schudnąć:

OxySlim
Idealica
Sliminazer